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Alcuni casi e risultati

Demand Driven Material Requirements Planning è un metodo consolidato nei risultati e nelle modalità di appliucazione su settori molto diversi.
E’ stato applicato sia da gruppi di grandi dimensioni che da realtà medio piccole.
E’ intuitivo, pragmatico e trasparente
E’ una reale rivoluzione nella gestione della Supply Chain
Può essere applicato sull’intera supply-chain ma anche sezioni specifiche in un approccio modulare.
E’ possible partire dall’area distributiva risalendo la filiera verso gli stabilimenti e I fornitori

Caso Bernard Controls

Bernard Controls Group è tra Ie aziende leader nella costruzione di attuatori elettrici. é la prima realtà nel settore nucleare e tra le prime per le applicazioni per l’energia, il trattamento acque e l’oil & gas. Laurent Vigouroux, Vice President of Quality condivide la sua esperienza nell’uso del Demand Driven MRP nel gruppo. Case study comlpeto

Bernard Controls from Demand Driven Institute LLC on Vimeo.

DDMRP at Bernard Controls (English Subtitles) from Chad Smith on Vimeo.

Caso Michelin

Hear about Michelin's DDMRP implementation results to date across a number of facilities from Thibaut d'Herouville, VP Group Industrial Supply Chain.
Case study Completo

Caso NLMK

Russia's largest steel company is implementing DDMRP.  Sergey Liharev, VP Logistics and member of the board is interviewed about the risultati.
Case study Completo

NLMK DDMRP Interview - Sergey Likharev from Demand Driven Institute LLC on Vimeo.

Caso Shell

Shell is the number one global lubricant supplier, delivering market-leading lubricants to consumers in over 100 countries.  Nick Lynch, Global Planning Excellence Manager, will present Shell's incredible Demand Driven journey to date.  Hear about the incredible results from one of the largest Demand Driven implementations ever. From Demand Driven World 2018.
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Shell Lubricants Interview - Nick Lynch from Demand Driven Institute LLC on Vimeo.

Caso Allergan

In a 50 minute presentation Allergan a $7+B dollar pharma company (makers of Botox) presented their DDMRP results.  In an incredibly volatile internal and external environment DDMRP delivered reductions in inventory of 30+%, lead time reductions to the distribution network in excess of 50% and service levels at 99+%.  From the 2015 Demand Driven World Global Online Seminar Series.  Watch the video below.

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